8 Januari 2013

Hej hej!! Klockan är mitt i natten och jag ska egentligen ligga och sova nu för jag ska upp kl.7.30 ....
Men jag kan inte sova och då får jag vara trött i morgon. I morgon börjar jag med nyttigheterna och kommer att skriva matdagbok :)
Jag och min sambo pratade igår om att vi ska börja träna på gymet igen, kanske på onsdag eller torsdag. Jag håller båda tummarna för att vi tar oss tid att åka till gymet och träna för jag saknar verkligen träningen! När vi tränade och åt bra så orkade vi så mycket mera och vi somnade vi 23.00 på kvällarna ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

noobsession.blogg.se

Jag är en 20 årig tjej som vill balansera träning och mat på ett sunt sätt. Jag kommer att dela med mig av min vardag, träning och nyttiga recept!

RSS 2.0