10 januari 2013

God morgon på er! Igår körde jag och sambon ett träningspass hemma i vardagsrummet :D ( Första i år! ) Först körde vi ett bra pass som vi har på dvd och efter det så körde vi fysträning som sambon gjorde när han spelade basket :) Det var riktigt roligt och det bästa var att vi både blev så jävla taggade och det känndes bara " Nu kör vi, Vi ska bli vältränade igen!" .
 
Idag ska vi till gymet igen, vi har inte varit där på ett halvår så det kommer bli riktigt kul! fast vi ska köra lagom där idag ;)
 
Ha en bra dag!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

noobsession.blogg.se

Jag är en 20 årig tjej som vill balansera träning och mat på ett sunt sätt. Jag kommer att dela med mig av min vardag, träning och nyttiga recept!

RSS 2.0