8 Januari 2013

God morgon! Det blev inte att gå upp 7.30 men jag gick upp 9.00 iallafall så jag är ganska stålt endå för jag somnade ca kl.4.00. Just nu sitter jag och äter frukost och jag känner att den här frukosten var en bra start på dagen :)
 
Frukost: Kaffe m mjölk + 1 knäckebröd m 1/2 avocado.
 
Idag ska jag gå på stan och leta efter en fin träningströja. Jag älskar att ha snygga träningskläder, det gör så att jag blir mera pepp på att träna :D Efter det ska jag till UM för att prata om hur det går med nuvaring och jag önskar verkligen att jag kan säga att det funkar jätte bra för det är så smidigt och har funkat för mig perfekt eftersom att man behöver bara komma ihåg den var tredje vecka när den ska ut och efter en vecka när den ska in, MEN mitt humör är fruktansvärt och jag tycker så synd om min sambo som får ta största smällen så det blir att testa något annat tyvärr....
 
Ha en bra dag!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

noobsession.blogg.se

Jag är en 20 årig tjej som vill balansera träning och mat på ett sunt sätt. Jag kommer att dela med mig av min vardag, träning och nyttiga recept!

RSS 2.0