3 Januari 2013

God morgon!
Jag har nu skapat en ny blogg, den bloggen som jag hade förut är inte jag längre. Jag kan inte stå för det tänket jag hade då. Mina matvanor var inte sunda och träningen var ett tvång. Så lever inte jag idag :)
Från att vara isolerad med mina egna tankar kring mat och träning och att se mitt liv bara rasera så har mitt liv fått en radikal vändning! För ett år sedan bestämde jag mig för att " nu måste jag göra något annars klarar jag inte det här". Jag slutade med allt "dumt" och jag tog mig ut från hemmet och började på en verksamet ( eftersom att jag inte har något jobb ännu ) och ca två veckor efter så börjar jag och en kille där prata med varandra och vi gick och tränade på gymet tillsammans och rätt som det var så bjöd han hem mig och vi kollade på film och snacka. Tack vare honom så har jag flyttat in hos honom, vi är förlovade och vi firar snart våran ett års dag! :)

Med det vill jag väl säga att livet kan vända helt plötsligt och det var för mig verkligen när jag minst anade det.

Mitt intresse är fortfarande träning och mat fast inte på samma sätt. Och visst jag har börjat räkna kalorier igen men på ett mera sunt sätt jag får äta över tusen kalorier på en dag inga problem ;)

Hoppas ni kommer att gilla min blogg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

noobsession.blogg.se

Jag är en 20 årig tjej som vill balansera träning och mat på ett sunt sätt. Jag kommer att dela med mig av min vardag, träning och nyttiga recept!

RSS 2.0